ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

الثلاثاء، 8 يونيو 2021

وانا مالى - سميرة سعيد

وانا مالى - سميرة سعيد
كلمات: صلاح فايز | ألحان: جمال سلامة


Mp3 Format - CD Quality - 5.24 MB




وأنا مالي يا شوق وأنا مالي على كيفي حعيش وفي حالي
وحيدة، سعيدة
ولا تخطر يوم على بالي

يا شوق إنسى مكاني يا شوق أنا عايزة أنسى
وشف لك حد ثاني ما ذقش الحب لسه
عشقنا مرة ذوبنا وقلنا خلاص وتوبنا
نعيده مرة ثانية ونتعب ليه قلوبنا

يومياتي للاتي، يومياتي للاتي
ولا تخطر يوم على بالي
وأنا مالي يا شوق وأنا مالي على كيفي حعيش وفي حالي
وحيدة، سعيدة
ولا تخطر يوم على بالي

أمانة يا شوق تسيبني أغير لون حياتي
بعيدة لكن عجبني ما ذوبشي سهر للاتي
دوينا يا شوق جراحنا لاقينا ثاني روحنا
بقينا نعيش نغني خلاص إرتحنا يا احنا

يومياتي للاتي، يومياتي للاتي
ولا تخطر يوم على بالي
وأنا مالي يا شوق وأنا مالي على كيفي حعيش وفي حالي
وأنا مالي يا شوق وأنا مالي على كيفي حعيش


- 1988 -

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ضع تعليق وشاركنا بآرائك