ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

الخميس، 3 يونيو 2021

حبيبى اهو - شادية

حبيبى اهو - شادية
كلمات: فتحى قورة | ألحان: منير مراد


  Mp3 Format - High Quality -  3.72 MB







خطاب كثير وقالولي...تستاهلي الذهب ولولي

بين الحبايب واحد .....بتشاوري عليه وتقولي

حبيبي اهو. ..خطيبي اهو...مافيش غيره لي

ومافيش غيره لي ..حبيبي اهو خطيبي اهو

بتفوت الليالي عليك......وخيال الفرح حوليك

وشوق اللي حير قلبك ..ببان له في ضي عنيك

مكسوفة تقولي له عليه..طب اخرت سكوت ايه

وياريتك ياحلو تنولي.... ....وياه الامل وتقولي

حبيبي اهو. ..خطيبي اهو.....مافيش غيره لي

ومافيش غيره لي ..حبيبي اهو... خطيبي اهو

علي شط البحور والنسمة ..حولينا الحياة مبتسمة

وقلوب الحبايب جية.....تستني النصيب والقسمة

ياشقاه اللي عاش وحداني..ويابخته اللي يلقي تاني

ويقول للاحباء هاتولي.... ..شربات الفرح وقلولي

حبيبي اهو... ..خطيبي اهو.......مافيش غيره لي

ومافيش غيره لي ....حبيبي اهو..... خطيبي اهو

 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ضع تعليق وشاركنا بآرائك