ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

الأحد، 6 يونيو 2021

فيه حاجة شغلاك - محمد فوزى وليلى مراد

فيه حاجة شغلاك - محمد فوزى وليلى مراد
كلمات: عبد الفتاح مصطفى | ألحان: محمد فوزى

Mp3 Format - Normal Quality - 4.46 MB


فيه حاجه شاغلاك

فيه حاجه شاغلاك همم ابدا ابدا

أنا مش فاهماك برضاك أحسن

حلفتك بعنيك وانا أيدى فى أديك لا تخبى انت عليا ولا أخبى انا عليك

بعنيه راح أكدب علشان فيه أغلى بشبابك طيب

فيه أغلى وأحلى طيب قلبك

مش هو الآغلى الآغلى ساكن فيه وياترى مين ساكن فيه

اللى عنيه فى عنيه كدا كدا على طول ؟

على سهوه ما أقدرتش اسمى عليه همم بقى كدا

وأكتر من كدا ياسلام على كدا ياسلام لى كدا

الحب دا طيار هايم ليل ونهار لا بينزل فى مطار ولا نعرف له قرار

هايم كدا على طول ؟ طبعا مش معقول لازم يوم هايقول قلبى تعب قلبى قلبى تعب واحتار

أه ياقلبى أه ياقلبى أيه ماله

ماتعب واحتار باله وانا قلبى كان زهره نايمه على غصونها جات جنبها نسمه هايمه فتحت عيونها

وشافت ايه ؟ ما اقولش عليه

دا اللى فى قلبك لو توصفيه هاتلاقى قلبى عايش فيه همم بقى كدا ؟

ياسلام على كدا ياسلام على كدا

الحب دا طيار حب ياخدها هزار جات رجله المكار ساق ويا التيار جت رجله أمتى

أنا ؟؟ الحب مش انت

دغرى فى لمحه عين وهو طير قلبين هايوديهم فين ؟

يا الجنه يا النار فى القرب منك مايهمنيش مطرح ما أنت ماتعيش راح أعيش

النار هاتصبح جنه معاك والجنه نار وأنا مش وياك

همم بقى كدا ياسلام على كدا ياسلام ياسلام على كدا


- من أغاني فيلم ورد الغرام 1951 -

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ضع تعليق وشاركنا بآرائك