ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

الاثنين، 9 أبريل 2012

أقول ماقولش - عبد الحليم حافظ

أقول ماقولش - عبد الحليم حافظ
كلمات: مأمون الشناوى | ألحان: محمد الموجى


Mp3 Format - CD Quality - 5.36 MB









أقول ما أقولشي أنا خايف أقول
تغضب وتمشي وعذابي يطول
بلاش أقولك حالي يدلك
أقول ما أقولشي
لك سر جوه قلبي حرمني من المنام
حرام عليَّ أخبي وأكدب عليك حرام
وأنت فى قلبي وازاي أداري وازاي أخبي همي وناري
بلاش أقولك حالي يدلك
أقول ما أقولشي أنا خايف أقول أنا خايف
م الفرحة وأنت جنبي ما أقدرش أكلمك
وأنا قلبي وحبي حالفين نفهمك
داريت آلامي بالدنيا عنك وأخاف كلامي يحرمني منك
بلاش أقولك حالي يدلك
أقول ما أقولشي أنا خايف أقول أنا خايف
إحلف لي ما تخاصمني لو قلت كلمتي
ولا من رضاك تحرمني وتفوتني لوحدتي
مين ليّ بعدك وأنا بحبك بلاش أقولك حالي يدلك
أقول ما أقولشي أنا خايف أقول أنا خايف
 
 - من أغاني فيلم ليالى الحب 1955 -

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ضع تعليق وشاركنا بآرائك