ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

الأحد، 22 أبريل 2012

انا احبك - عايدة الشاعر

انا احبك - عايدة الشاعر
كلمات: عبد الرحيم منصور | الحان: منير مراد

  Mp3 Format - High Quality - 4.25 MB




انا أحبك انا انا أحبك
انا أحبك انا انا أحبك
بكل أمان بقلب حنان بنظرة عينى وموالى
بقولها كتير يقولها الطير وتبقى غنوة يا غالى
أقولها كمان فى كل مكان وأفرح بيها أحبابى
أغزلها عقود حكايات وورود
وأهديها لناسى وأصحابى
انا أحبك انا انا أحبك
انا أحبك انا انا أحبك
على المناديل ونجم الليل كتبت أحبك من قلبى
يسمعها غريب ملهش حبيب يتونس بيها على دربى
كتير عاشقين كتير صابرين قالولى عاشقة يا صبية
رديت بحنان قولوها كمان وانا حاسة الدنيا فى أيديا

- 1971 -

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ضع تعليق وشاركنا بآرائك