ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

الخميس، 5 أبريل 2012

دوس ع الدنيا - ليلى مراد

دوس ع الدنيا - ليلى مراد
كلمات: حسين السيد | ألحان: محمد عبد الوهاب


Mp3 Format - High Quality - 3.93 MB




دوس ع الدنيا وامشي عليها أنا والا انت لينا مين فيها

أنا والا انت لينا مين فيها؟

دوس ع الدنيا وطير وديني جنة حبك واطفي حنيني

عايزة أشوف الجنه بعيني وانت معاي واعيش لياليها

ليه الدنيا ح نبكي عليها أنا والا انت لينا مين فيها

أنا والا انت لينا مين فيها؟

إوعى تحاسب مهما يقابلك وإوعى غيرك يوصل قبلك

كل الدنيا قلبي وقلبك وانت عيني اللى ح اشوف بيها

ليه الدنيا حنبكي عليها أنا والا انت لينا مين فيها

أنا والا انت لينا مين فيها؟

اجري وحصل شوقي وحبي واسبق فرحة روحي وقلبي

طول ما انا جنبك وانت جنبي ليه الدنيا حنبكي عليها

إوعى تشغل روحك بيهاانا والا انت لينا مين فيها

دوس ع الدنيا وامشي عليها أنا والا انت لينا مين فيها

أنا والا انت لينا مين فيها؟


- من أغانى فيلم عنبر 1948 -

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ضع تعليق وشاركنا بآرائك