ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

الثلاثاء، 3 أبريل 2012

حارة السقايين - شريفة فاضل

حارة السقايين - شريفة فاضل
كلمات: حسين السيد | ألحان: منير مراد


[Original Arrangement] Mp3 Format - CD Quality - 6.52 MB


[Other Arrangement] Mp3 Format - High Quality - 4.2 MB












مفيناش حاورينى يا كيكا مفيناش لف ودوران

مبقاش فى وقت ياروحي للشكوى والهجران

ليك ماضي كله سوابق فى الحب ملكش امان

وانا عايزك حب حنين مش حب يودي لومان

انا عمرى لا احب الخاين ولا احب الكدابيين

متروحش تبيع الميه فى حارة السقايين

على مين على مين على مين

على مين ياسيد العارفين

على مين على مين على مين

بتبيع الحب لمين

ان كنت جاى تغني روح اسال قبل انا مين

متروحش تبيع الميه فى حارة السقايين

ياما لك فى الحب ضحايا يحكو عنك روايات

بيقولوا انك بتألف ف الليله سبع غنوات

والغنوه الواحده فى ليله تلحنها سبع مرات

وتروح تاني يوم وتقولها بحنين ودموع واهات

ان كنت جاي تغني روح اسال قبل انا مين

متروحش تبيع الميه فى حارة السقايين

على مين ياسيد العارفين

على مين على مين على مين

بتبيع الحب لمين

ان كنت جاى تغني روح اسال قبل انا مين

متروحش تبيع الميه فى حارة السقايين

 - 1967 -

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ضع تعليق وشاركنا بآرائك