ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

الخميس، 13 أبريل 2017

انا مخلصالك - ميادة الحناوى

انا مخلصالك - ميادة الحناوى
كلمات: عمر بطيشة | ألحان: صلاح الشرنوبى | توزيع: طارق عاكف

Mp3 Format - High Quality - 7.3 MB





انا مخلصالك .. مخلصالك حقيقي انا
بروحي وعمري وقلبي .. قلبي انا
تغيب عني لكن .. في كل الاماكن
هواك فيا ساكن .. كأنك هنا
وعيشا وجودك .. وبحفظ عهودك
واصدق وعودك .. واصون حبنا
انا مخلصالك .. انا مخلصالك
انا مخلصالك .. حقيقي انا
ياما ياما وياما .. يما ياما وياما
ياما ياما وياما .. يما ياما ياما ياما
تقابلني ياما .. ياما ياما عيون وعيون
من كل شكل .. كل شكل وصنف ولون
ويسألوني .. ويسألوني
ويسألوني اقول ايوه .. ده حبه عندي .. عندي يسوى الكون
تغيب عني لكن .. في كل الاماكن
هواك فيا ساكن .. كأنك هنا
وعيشا وجودك .. وبحفظ عهودك
واصدق وعودك .. واصون حبنا
انا مخلصالك .. انا مخلصالك
انا مخلصالك .. حقيقي انا
ياما ياما وياما .. يما ياما وياما
ياما ياما وياما .. يما ياما ياما ياما
ياما بسافر وانا وحدي ..
والاقي ناس .. الاقي ناس تطلب ودي
لكن وجودك .. لكن وجودك
لاكن وجودك جوايا .. يحرس هواك ويصون عهدي
تغيب عني لكن .. في كل الاماكن
هواك فيا ساكن .. كأنك هنا
وعيشا وجودك .. وبحفظ عهودك
واصدق وعودك .. واصون حبنا
انا مخلصالك .. انا مخلصالك
انا مخلصالك .. حقيقي انا

- 1993 -

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ضع تعليق وشاركنا بآرائك