ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

الاثنين، 24 أبريل 2017

اسأل مرة عليا - محمد عبد المطلب

اسأل مرة عليا - محمد عبد المطلب
كلمات: على السوهاجى | ألحان: سيد مكاوى

Mp3 Format - High Quality - 8.70 MB
























اسأل مره عليا قولي قساوتك ليه

انا افديك بعنيه واكتر منهم ايه

اسأل مره عليا .. اسأل عليا مره

ايه اغلى من القلب اللى وهبته اليك

شافك مره وحب وياما سالني عليك

وانت ما تسال فيا قول لي قساوتك ليه

انا افديك بعنيه واكتر منهم ايه

اسأل مره عليا .. اسأل عليا مره

تحكم فيا وتأمر ولا عارف اراضيك

فكر قبل ما تهجر وتبيع قلب شاريك

يمكن ترجع ليا قول لي قساوتك ليه

انا افديك بعنيه واكتر منهم ايه

اسأل مره عليا .. اسأل عليا مره

انت الكلمه الحلوه وعيونك معانيها

وانت جمالك غنوه من قلبي بغنيها

وانت عنيك فى عنيه قول لي قساوتك ليه

انا افديك بعنيه واكتر منهم ايه

اسأل مره عليا .. اسأل عليا مره

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ضع تعليق وشاركنا بآرائك