ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

الأحد، 2 أبريل 2017

انا قلبى خالى / يمكن بحبك - ليلى مراد

انا قلبى خالى / يمكن بحبك - ليلى مراد
كلمات: مأمون الشناوى | الحان: محمد فوزى

Mp3 Format - Normal Quality - 3.81 MB



 


انا قلبي خالي .. ولا انشغل بك
موش عارفه مالي ..
يمكن بحبك ..
يمكن بحبك .. يمكن بحبك ؟
غيرت حالي لما عرفتك
شغلت بالي من يوم ماشفتك
موش قادرة افارقك .. وتملي جنبك
واخاف اضايقك ..
يمكن بحبك ..
يمكن بحبك .. يمكن بحبك ؟
قلبي بيفرح .. ساعت ماشوفك
فكري بيسرح .. دايماً في طيفك
طمن لي قلبي .. وافتحلي قلبك
اوعاك تخبي ..
يمكن بحبك ..
يمكن بحبك .. يمكن بحبك ؟
فضلت وحدي ..
اكتم شعوري
ويفيض بي وجدي .. اسأل ضميري
انا قلبي خالي .. ولا انشغل بك ؟
موش عارفه مالي ..
يمكن بحبك ..
يمكن بحبك .. يمكن بحبك ؟


- من أغاني فيلم الماضي المجهول 1946 -

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ضع تعليق وشاركنا بآرائك