ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

الخميس، 13 أبريل 2017

قاصد تسهرنى - ميادة الحناوى

قاصد تسهرنى - ميادة الحناوى
كلمات: عمر بطيشة | ألحان: صلاح الشرنوبى | توزيع: طارق عاكف

Mp3 Format - CD Quality - 6.70 MB




قاصد تسهرني ولاّ قاصد تحيرني ولاّ.

ولاّ إنت ناسيني إنت وتقول لي فاكرني.

قاصد تسهرني ولاّ قاصد تحيرني ولاّ.

ولاّ إنت ناسيني إنت وتقول لي فاكرني.

بتقول لي أسأل ليه لما أنا مش ع البال.

سؤال جاوبني عليه ما تردليش بسـؤال.

بتقول لي أسأل ليه لما أنا مش ع البال.

سؤال جاوبني عليه ما تردليش بسـؤال.

(ولاّ) قاصد تسهرني (ولاّ) قاصــد تحيرني (ولاّ).

ولاّ إنت ناسيني.

قاصد تسهرني ولاّ قاصد تحيرني ولاّ.

ولاّ إنت ناسيني إنت وتقول لي فاكرني.

الشوق، الشوق تعب من الانتظار.

بقى شوك، شوك ولهفـة وخوف ونار.

الشوق، الشوق، الشوق تعب من الانتظار.

بقى شوك، شوك ولهفـة وخوف ونار.

وأسأل عليك ولا ألاقيك، أسأل عليك ولا ألاقيك.

ولحد ما طلع النهـار.

وتقول لي أسأل ليه لما أنا مش ع البال.

سؤال جاوبني عليه ما تردليش بسـؤال.

بتقول لي أسأل ليه لما أنا مش ع البال.

سؤال جاوبني عليه ما تردليش بسـؤال.

(ولاّ) قاصد تسهرني (ولاّ) قاصــد تحيرني (ولاّ).

ولاّ إنت ناسيني.

قاصد تسهرني ولاّ قاصد تحيرني ولاّ.

ولاّ إنت ناسيني إنت وتقول لي فاكرني.

إنت، إنت، إنت اللي قلت أسأل عليك.

إنت، إنت، إنت بصوتك وبعينيك.

إنت، إنت، إنت اللي قلت أسأل عليك.

إنت، إنت، إنت بصوتك وبعينيك.

وأتاريه كلام، ونسيت قوام.

أتاريه كلام، ونسيت قوام.

وأنا لسه قلبي، قلبي بيناديك.

وتقول لي أسأل ليه لما أنا مش ع البال.

سؤال جاوبني عليه ما تردليش بسـؤال.

بتقول لي أسأل ليه لما أنا مش ع البال.

سؤال جاوبني عليه ما تردليش بسـؤال.

(ولاّ) قاصد تسهرني (ولاّ) قاصــد تحيرني (ولاّ).

ولاّ إنت ناسيني.

قاصد تسهرني ولاّ قاصد تحيرني ولاّ.

ولاّ إنت ناسيني إنت وتقول لي فاكرني.

قاصد تسهرني ولاّ قاصد تحيرني ولاّ.

ولاّ إنت ناسيني إنت وتقول لي فاكرني. 


- 1993 -



ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ضع تعليق وشاركنا بآرائك